1.5.2012

Päivä 2 - Eka rakkaus

Nyt ensimmäiseksi (koska en jaksa tehdä useampaa blogipäivitystä), toivotan kaikille hyvää vappua! Klara vappen!
Molemmat vappukuvat we♥it:stä
Ja toiseksi unohdin 'enimmäisenä päivänä' sanoa, etten tee haastetta päivittäin vaan silloin kun jaksan ja minulla on inspiraatiota. Eli siis: Päivä 2 - Eka rakkaus.

Kuva on itse ottamani, tosin aika vanha ja ilmeisesti kännykällä otettu, joten anteeksi laatu
Kaikki - tai ainakin suurin osa - varmaan tietää sen tunteen kun Se Henkilö kävelee ohi ja ilmavirran mukana Hänen jälkeensä lehahtaa ihana tuoksu, joka saa perhoset pyörimään mahassa, sormien hermonpäät kihelmöimään ja sukat pyörimään jalassa?
Ensimmäinen rakkaus on monille iso juttu, mutta minä en tosissani muista kuka 'virallisesti' oli ensimmäinen rakkauteni.
Ala-asteen puoleenväliin asti meno oli sitä perinteistä: "Hui tyttöbakteereja!" "Hyi poikabakteereja!"
Joten, ajattelin poikia korkeintaan ystävänä. Tytöistä puhumattakaan :D
Joten, ensimmäinen jonka muistan, oli eräs sukulaispoika, jota näin paljon. Viime aikoina enj ole häntä enää juurikaan nähnyt, mutta sekin oli lähinnä kaverillista ihailemista. Hän kun oli pari vuotta vanhempi, hauska ja kekseliäs veijari :)
Toinen, jota ehkä voisi jo enemmän sanoa ihastukseksi (hyi, en ollenkaan pidä tuosta sanasta...) oli ala-asteen ensimmäellä tai toisella luokalla, koko luokan suosituin poika. Joten en ollut ainoa joka haikaili hämnen peräänsä :D Mutta olin aivan otettu kun sain istua hänen pulpettiparinaan kerran!
Mutta tästä en osaa sen enempää kertoilla. Näkemisiin ensi haasteeseen!

Tämä kuva on myös itse otettu. Vasemmalla minä, oikealla paras ystäväni. Esitän poikaa ja tilanne on lavastettu :)

1 kommentti:

  1. Heipsan sinä ihminen!
    Haastoin sut mun blogissa ja mä rakastan muuten sun hiuksia, ne sopii sul, mut oot niin eri näkönen. :)
    Murswein

    VastaaPoista