11.4.2013

Hyvän ja mielenkiintoisen otsikon keksiminen on liian hankalaa

Ainakin mulle. En ikinä keksi mitään hyvää otsikkoa, joka herättäis mielenkiinnon. Sama juttu on esimerkiksi jos täytyy keksiä joku fantasiamaan nimi tai muuta vastaavaa.
No mutta, oli mulla ihan asiaakin. Huomasin nimittäin juurikin, että mulle on tullut uusia lukijoita! (Olipas vaikeeta taivuttaa sana 'lukija' näin väsyneenä...) Se on aina kiva huomata ja enää yksi lukija niin on 20 täynnä! Jee, bileet :D
No ei ihan, mutta voisin sitten vaikka sen kunniaksi tehdä postauksen mun jostain päivästä, kun sitä tuolla jossain ehdotettiin/toivottiin, ellei jollain ole muita ehdotuksia joita pistää harkintaan!
Ja jos teen "my day"-postauksen niin mieluummin videona vai kuvina ja tekstinä? :)

Toinen asia mistä mun piti kanssa puhella oli koulu. Kirjotukset meni ihan hyvin, en oikein tiedä menikö odotusten mukaisesti vai ei. Kun jossain vaiheessa toivoin, että kaikki olisi jopa M:n tasoa, mutta se vähän jäi... Oma syynihän tuo laiskuus on. Mutta siihen nähden kuinka paineissa olin aina edellisenä iltana, että en osaa mitään ja en pääse läpi niin meni ihan hyvin.
Enkku lähti ytl:lle B:nä, mikä oli hiukan pettymys sillä toivoin, että olisin ollut siinä parempi kuin ruotsissa, josta sain tuo arvosanan. Toivon, että se jotenkin nousee edes sinne C:en...
Espanja on ihan muutamasta pisteestä kiinni pääsenkö läpi! :D Aijai, siihen olisi pitänyt panostaa todella paljon ednemmän, sillä luin vain vähän artikkeleiden käytöstä. Siihen nähden aineet kyllä meni tosi hyvin! Niitä kirjottaessani ajattelin ettei tuu kyllä lasta eikä paskaa, mutta kyllähän niistä puolet pisteistä tuli!
Äikkä lähti C:nä muistaakseni. Hyvällä tuurilla se nousee M:ään ja todella toivon, sitä koska mun mielestä oon kyllä parempi äikässä. Esseessä tosiaan olin mahataudissa mikä vaikuttaa ja tekstitaidon feilasin muuten vaan. Ja se oli kuulemma aika vaikeakin.
Yhteiskuntaoppi taas meni paremmin kun odotin! Se lähti jopa M:nä!! Oon tyytyväinen :)

Tätä kirjottaessani muuten huomasin, että mun kirjotustyyli muuttuu aina välillä vähän riippuen postauksesta! Joissain on melko kirjakielistä joissain vähän enemmän puhekieltistä. No jaa, oon yrittäny sellaseen kultaseen keskitiehen ettei olis liian sivistyneen ja kankeen ja sellasen tiukkapiposen kuulosta mutta myös sellaseen, ettei olis ihan täynnä esimerkiksi kielioppivirheitä tai hymiöitä...

Ja asiasta muumihaulikkoon... Postaus on tähän asti ollu melko tekstipainotteinen joten laitetaan tähän muutama kuva!

Siinä minä aamuisin, jäänyt parta vähän ajamatta. No ei suinkaan, toi on mun roolihahmon ulkonäkö meidän nuorisoteatterin näytelmässä. Oon tollanen sähköiskuun kuollut haamu, joka puhuu liikaa ja syö "voikkuleipiä". Vähän niinkun mä muutenkin oon. Mut on kyllä hauska kokeilla miehen esittämistä! Toi on itseasiassa otettu lauantaina kun mentiin paikkakunnan Citymarketille pitämään pieni Flash Mob. Jos joku ei tiedä mikä se on niin täältä voi käydä katsomassa. Youtubestakin löytyy varmasti paljon erilaisia.
Meidän Flash Mobiin kuului, että me kierrettiin roolihahmoissame ympäri kauppaa ja juteltiin ihmisille ja jaettiin mainoksia tästä ja saatettiin vetää muutama pieni kohtauskin. Oli kyllä hauskaa! Varsinkin kun moni tuli oikeesti juttelemaankin ja kyselemään ja oli positiivisesti mukana. Oli paljon helpompi mennä ihmisten luo kun ajatteli, että se on se mun roolihahmo, joka niin tekee, enkä mää, varsinkin kun roolihahmo on tommonen jokapaikanhöylä.

Tää mun varjo näytti vaan niin huvittavalta kun tollanen pörröpää :D

Eipä mulla tähän hätään muuta. Olin viime viikolla mun rakkaan ystävän luona Oulussa ja toki kuvia tuli otettua, joten teen siitä varmaan huomenissa postauksen jos ehdin. Lisäks ollaan lauantaina lähdössä Leville perheen kanssa vielä viimesille laskettelureissuille, joten sieltä tulee kanssa sitten varmaan postaus/postauksia! Toivoisin niin, että nähtäis revontulia ja ehtisin kuvata niitä. Mutta saa nyt nähdä.

Ja pakko jakaa tämä juttu nyt teidän kanssa, mutta katsokaa kuinka älyttömästi mun hiukset on kasvanut!

Mistä tietää, että hiukset on liian pitkät? Voi nähdä korvat.
Nää hiuksethan saa jo ponnarille! Ja parturi vasta toukokuun lopussa vähän ennen lakkiaisia! No onneks saan luultavasti mun yhen parturi-kampaaja-harjottelija-kaverin (onpas kieliopillisesti kirjotettu varmaan...) leikkaamaan mun hiukset :) Ainakin toivottavasti!

Okei, tää on turha ja aiheeseen liittymätön kuva, mutta laitoinpahan kuitenkin vaikka on mun instagramissakin. Laatu ja sillee... Oli vaan vähän huono päivä ja teki mieli imarrella itseäni kuvittelemalla, että oon seksikäs kun nuolen huuliani.
Mutta tästäkin huomaa, kuinka hiukset roikkuu silmillä ja näytän pieneltä emohomolta!
P.S Jälkimmäinen pitää paikkansa, ensimmäinen ei.


1 kommentti: