2.4.2013

Mulla kauas menolippu on!

Nimittäin oikein Ouluun asti. Oon nyt junassa tätä blogitekstiä kirjoittelemassa, joten laadukasta kännykkäpäivitystä on taas luvassa. Siksi noi kuvatkin on tuolla vaan tönkösti peräkkäin jonossa kuin köyhän talon porsaat. Oon siis menossa mun kaverille täksi viikoksi, perjantaina palailen kotiinpäin.
Eilen oli aprillipäivä! Kuinka moni tuli huijatuksi nostaa kätensä ylös NYT! Mun käsi jää alas, koska ei mua kukaan uskalla huijata, sillä oon aina hyvin kartalla siitä mikä päivä oikein onkaan! Itsekään en kyllä kauheesti huijaile ihmisiä koska en oo hyvä valehtelija. Spontaanisti menee kyllä valkoiset valheet läpi jos joku esimerkiksi kysyy jostain mihin en halua vastata niin pystyn aika pokalla vastaamaan vähän totuutta sivuten. Mutta jos mun pitäis mennä jollekin esimerkiksi kertomaan, että naapurin Jussi se nyt tuolla pissii meidän kukkapenkkeihin niin ei tulisi kyllä yhtään mitään. No ehkä se on ihan hyväkin, rehellisyys maan perii :D
Tosin yhden pilan tein! Laitoin huvikseni tonne rakkaaseen sosiaaliseen mediaamme Facebookiin, että olen parisuhteessa (sinkku siis olen oikeasti) ja annoin sen olla siellä muutaman tunnin. Tiedän, että on hyvin kankea pila mutta halusin mä jotain edes tehdä ja saldo oli kuitenkin 13 hyväuskoista kaveria ja mun koulukaverilta yks kiihtynyt yksityisviesti, josta on kuva tossa alapuolella ensimmäisenä! Oli ilmeisesti tunnin funtsinu et mikäs päivä tänään onkaan kunnes tajusi asian oikean laidan. Sain kyllä päivän naurut tosta! Suttasin kuvat ja sukunimet kännykän laadukkaalla muokkausohjelmalla yksityisyyden suojaamiseksi.
Tästä tuli nyt ehkä vähän enemmän tekstipainotteinen, mutta vaihtelua tämäkin.
Sitten viä lopuksi laitan huvin vuoksi kuvia viime kesältä kun törmäsin tietokoneella tollasiin ihan melko taidokkaisiinkin otoksiin. Ne on otettu mun digikameralla Canon Ixus 150:llä. (Muuten siis kuvailen mun järkkärillä joka on Nikon D3100, ihan tollanen alottelijoiden kamera.)
Tolle ekalle kuvalle (joka on siis ton facebook-keskustelun jälkeen) repesin kyllä aika huolellisesti. Olin just käyny parturissa leikkaamassa ekaa kertaa näin lyhyet hiukset ja oltiin kuvailemassa siskon kanssa, vaihteeksi. Mulla ei kyllä oo aavistustakaan minkälainen ylempi voima mua inspiroi tollaseen poseeraamiseen.
Hyvää arjen alkua kaikille näin pääsiäisen jälkeen, nyt on aika jumpata kinder-munat ja muut pääsiäissuklaat pois!
P.S Viimeisenä kuvana tuolla on tollanen ihana lause tai ajatus tai miksikä sitä nyt haluaa kutsua :) Löysin sen netistä niin oli pakko muokata se tohon käsikuvaan :)















4 kommenttia:

  1. Tiiiiiiiäääääääkks olin eka sillee et sullon mahti blogi ja sit katoin ja kappas sunkii nimi on Emmi. Joo en tiiä miten liitty mihinkä tää juttu. Mut siis tyksin blogistas ja jään seuraaman sua!:3 oot sulone

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D kävin kattoon sunkin blogia ja vaikutti mielenkiintoselta joten sait itsekin lukijan! :)

      Poista