20.4.2013

Pikapostaus autosta

Ajetaan nyt jo kahdeksatta tuntia autossa Leviltä takasin kotiin, joten tylsyyksissäni ajattelin kysellä teiltä lukijoilta, ja miksei satunnaisilta vierailijoiltakin, mielipidettä.

Oon nyt jo viime kesästä asti miettinyt, että pitäisikö ottaa huulikoru kun sellasen kovasti haluaisin. Äiti vastustaa sitä paljon perustellen, että se vaikuttaa työnsaantiin sillä "ulkoinen habitus on tärkeää."
Vitut, oon lähössä opiskelemaan radiotoimittajaksi :D Vaikuttaako se siellä sitten niin paljon työhaastattelussa?
Tai no unelma-ammatti ois näyttelijä, missä se saattaa sitten olla enemmän esteenä. Mutta ainahan sen voi ottaa pois, right?
Ja myönnän, että on töitä joissa lävistykset ja tatuoinnit on iso haitta mutta sellaset työt ei sitten mua kiinnosta.
Toisena perusteena mielipiteelleen äiti käyttää mun allergioita. Se pelkää että mulla tulee allergiaa siitä nikkelistä, mutta ainakin täällä Tampereen seudulla, missä asun, niin on yks laadukas mesta, joka lupailee nikkelivapaita koruja.
Toinen asia mikä epäilyttää on, että sopiiko se mulle. Tämä onkin nyt asia jota Teiltä lukijoilta (ja muilta) kysyn! Mitä ootte mieltä; sopiiko mulle jos sellasen renkaan otan tohon sivuun? Kuvakin tuossa alhaalla. En vaan osaa päättää kummalle puolelle se sitten tulisi! :D
Irc-galleriassakin kyselin ja suurin osa oli sitä mieltä ettei sovi... Mä niin kovasti haluaisin, mutta en kyllä halua näyttää tyhmältäkään. Joten kertokaa, olkaa kiltit! :D


7 kommenttia:

  1. musta toi on jees,sopii just sun tyylii !
    ja blogis on tosi ihana C:

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Mulla on naamassa kolme lävistystä eikä ne oo koskaan estäny työnsaantia. Nytki meen kesätöihin Agrimarkettiin myymään puutarhajuttuja, että ei ne lävistykset välttämättä estä työnsaantia. Mulla on myös tosi paha nikkeliallergia, mutta kirurginteräksiset korut sisältää niin vähän nikkeliä, että en oo koskaan saanu niistä mitään oireita. Titaaniset korut taas ei sisällä nikkeliä ollenkaan ja ensilävistyksiin laitetaanki useimmissa paikoissa titaaninen koru.

    VastaaPoista
  4. kyllä ihmisen täytyy saada muokata itteään just niin paljo ku hyvältä tuntuu, et ota ihmeessä huulikoru jos tahdot! Mulla on ollu naama lävistettynä joka kohdasta (oon lävistysriippuvainen!:D tosin pidän aina yhtä korua, tai max. kahta kerrallaan) ja aina oon töitä saanut, jopa asiakaspalvelu ammatissa missä täytyy naamaansa vilautella asiakkaillekin! joten tyttöhyvä, otat sen korun !8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempistä! :)) harkitsen nyt kuitenkin vielä varmistuakseni ettei oo hetken villitys :) plus oon kuullu kauheita kauhutarinoita kaikista tulehduksista sun muista ällötyksistä mut en anna niiden pelottaa :D

      Poista