18.5.2013

Mekkoja, mekkoja....


Siinä päivän biisi. Tällä hetkellä ei mee toi rakkauselämä ihan putkeen, kännissä on tullut säädettyä, kerrottua liikaa asioita väärille tyypeille ja sotkeuduttua tunteissa liian vaikeiden ihmisten kanssa. Mutta ei siitä sen enempää. Käytiin äitin kanssa mun lakkiaisia varten sovittamassa muutamaa mekkoa citymarketissa. Mekkoa! Mulle! Kuvitelkaa nyt!


Mä lähdin melkein juoksemaan kun näin ton "woman"-sanan mekon takaosassa, vaikka mun oma päätöshän se on, että haluan mekon. Ajatus on ehkä vähän vieras ja haluaisin toisaalta laittaa jonkun kauluspaidan, koska tuntuu oudolta mennä koulun päättäreihin mekolla, koska mulla on ollu housut varmaan viimeset neljä vuotta... Pelottaa :D
Mut no jaa, sinällään tykkään laittautua kauniiks välillä juhlissa, niitä kun ei kamalan usein loppujen lopuks oo.... Saatte ehkä kuvia mun lakkiaisista jos en näytä ihan hirveeltä. Sen verran kuitenkin oon nainen et ulkonäkö on tärkeä! Haha... 
Otin ekan mekon käteeni pukukopissa laittaakseni sen päälle, mutta vastaan tuli ongelma. Miten helvetissä pääsen tähän sisälle?! Siinä ei ollu vetoketjua eikä mitään! No se onneks veny siitä yläosasta niin sain sen päälle pienen taistelun jälkeen. Ihme labyrintti sekin... Oli muuten kyllä ihan hirvee mekko, näytin mummolta.




Katseltiin mekkoja siis Seppälästä, ja eksyin kuitenkin loppujen lopuks poikien puolelle. Noi printtipaidat (2kpl 19,95 vaikka normaalisti 25,95!!) tossa alemmassa kuvassa tuolla alhaalla oli niiiiin hienoja, että päätin hankkia sellasia heti lakkiaisten jälkeen kun on (toivottavasti) vähän rahaa.


 Mutta tälläseen mekkoon sitten päädyttiin. Tykkään tollasista yksinkertasista mekoista, missä ei oo mitään ylimääräsiä rimpsuja ja röyhelöitä... Tohon viä sit mustat korkkarit ja voilà, mäkin olen nainen!
Toi kuva on joo, tosi hehkee, nousin melkein suoraan sängystä :D

Ja lakki tietenkin
Ja mä lupaan kautta kiven ja kannon (tai mörökölli minut yöhön vieköön!) että laitan sen my day -videon illalla tänne. Alan editoida sitä heti kun oon pessyt perunat (koska äiti käskee...)

4 kommenttia: