30.5.2013

"Se on hyvä tietää myöhemmin ku liikaa"

Mun pari viime päivää on ollu tän lukuvuoden parhaimpia. Oon ollu pirteä ja iloinen, lukio on melkein ohi ja mun paras kaveri on kokonaisen viikon käymässä täällä! Se pääsee mun lakkiaisiinkin❤
Otsikko on siis mun fiksu mietelmä jostain mitä en enää edes muista. 
Siivosin tänään aamulla mun huoneen ja kiiruhdin sitten tonne kaverille kun se yöpyy sen mummilassa. Ei me tehty oikein muuta kun istuttiin sen huoneessa, luettiin 'totuuksia lasten suusta' ja naurettiin. Tajusin, että tälläsistä rennoista 'ei tehty mitään'- päivistä jää se kaikkein mukavin fiilis. Varsinkin kun on vähän väsynyt ja kaikki naurattaa.
 



Tossa mun parhaat kaverit❤






Toi lause tarkottaa vissiin jotain et "entisaika/menneisyys" mutta en voi olla varma koska käytettiin Google-kääntäjää :D





Tossa sydämessä lukee: "Who holds the key can open my heart". Kaverin koru :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti