22.5.2013

You spin my head right round, right round

Yksi vinkki; älä shoppaile rahattomana. Mä tein sen virheen ja nyt mun listalla on miljoona asiaa joita haluaisin. Täytyy vaan odottaa, että saan rahaa! Aina sillon kun on ihan peeaa niin tuntuu et joka kaupassa on kaikkee ihanaa, mut sillon ku ois rahaa ku roskaa niin ei löydy mitään! Kohtalotovereita?


Ainoa asia mitä kaupasta sain oli tää kuva...

Asiasta muumihaulikkoon. Mä editoin teille eilen sitä videoo puoli kahteen asti yöllä kun päätin, että oon venyttänyt sitä liian kauan ja sain kun sainkin sen valmiiksi! Latasin sen YouTubeen, jotta voisin sen sitä kautta laittaa tänne, mutta se ei lisänny sitä heti vaan ilmotti, että lähettää mulle sähköpostia heti kun se on katsottavissa. Mulla ei oo aavistustakaan kauanko siinä menee... Tietääkö joku tosta jotain?

2 kommenttia:

  1. Toi shoppailujuttu on ihan totta! Ainoo vaa, et miulla ei oo ikin kunnolla rahaa... xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas oon ekaa kertaa elämässäni oikeesti rahaton, en tajua mihin tota rahaa on menny! :D

      Poista