3.6.2013

Lakkiaiset 1.6


Nyt on sitten mullakin valkolakki! Fiilis on samaan aikaan loistava ja haikea. Lukio on muuttanut mua todella paljon. Sen lisäks, että oon oppinut yhteiskunnasta, matematiikasta, historiasta, äidinkielestä kaiken muun yleissivistävän lisäks, oon saanut uusia kavereita, löytänyt itseni, saanut itsevarmuutta ja rohkeutta sekä kokemuksia. Lukiosta mulla on kaikkein parhaimmat muistot ja kaikkea tulee ikävä vaikka välillä saikin purra hammasta yhteen itku kurkussa. Ja vaikka välillä uhkasin äidille, että jätän lukion kesken, koska en onnistunut yhdessä esseessä tai yksi YO-tulos ei vastannut odotuksia, niin silti olen tyytyväinen. Ja ehkäpä jossain vaiheessa käyn huvin vuoks kirjoittamassa vielä uskonnon, filosofian, matematiikan lyhyenä ja uusimassa äikän.


 Lakkiaisia varten kävin parturissa perjantaina. Kävin kyllä ihan muutenkin, koska toi reuhka oli kasvanu jo liian pitkäks. Kaveri onneks sitä leikkaili välissä, mutta nyt kuitenkin halusin ammattilaiselle, niin sain väriäkin päähän :)
Halusin siis blondata hiuksia ja tollasta lyhyempää mallia! On nää vähän vaaleemmat vaikka ne ei ehkä ensisilmäykseltä näytäkään.

Suurin osa juhlakuvista on Hetan (eli mun siskon) ottamia.


Mulle melko epätavanomaiseen tyyliin mulla oli siis päällä mekko. Aluksi epäröin ja tuntu vähän epävarmalta, mutta loppujen lopuks on aina välillä kiva leikkiä prinsessaa :D Siltikin taidan kulkea kesäni shorteissa.


Tilaisuus koululla kesti parisen tuntia, sitten hain mun viimeiset kuviksentyöt ja lähdetiin kotiin juhlimaan. 





Meidän alkoholiton booli, joka sisälsi Pommacia ja appelsiinimehua


Heta. Se kauho boolia kaksin käsin. No ei vais, toi toinen taitaa olla mun lasi :D



Sori laatu...


Toinen mun parhaista kavereista  Se varmaan muiluttaa mut ku laitoin tän tänne mut tää on niin ihana :3 




On se niin vaikeeta olla normaalisti kuvissa
Sit lähdettiin juhlien loppupuolella hetkeksi mun parhaiden kavereiden ja Hetan kanssa kuvaileen metsään vähän erilaista lakkiaiskuvaa. Oli muuten ihan vitusti hyttysiä, nyt oon ihan paukamilla...





Sit lähdin vähän ennen kahdeksaa mun vaarin veljen kyydillä Tampereen keskustaan juhliin kavereiden kanssa. Ei meinattu ensin löytää porukkaa mistään, mutta sitten törmättiin tuttuihin ja oli hauskaa vaikkei ilta ihan täysin suunnitelmien mukaan menny sen lisäks et lähdettiin jo kahdeltatoista Kangasalle kaverin luokse, sillä sen äiti ei suostunut hakemaan myöhemmin. Eikä bussejakaan enää mennyt, eikä ollut muuta yöpaikkaa. 


Olo oli seuraavana aamuna yhtä freesi kuin mitä kuva näyttää. Ei mulla krapulaa ollut, koska en juonut järin paljon, mutta väsytti ja oli helvetin kuuma aamu vaikka kello oli jotain yhdeksän.

Yhdeltoista mun kaverin äiti sitten heitti mut bussipysäkille, jotta pääsin takaisin Tampereelle Anttilaan, jossa Isac Elliot jakoi nimmareita. Heta on fani, joten menin sen seuraksi, mutta olihan sen nimmari kuitenkin kiva saada. Onhan sillä hyvä ääni ja ihan sulonen pikkupoika!






Mun kävi ihan sääliks sitä, kun se viimein 20 minuuttia yliaikaa oltuaan poistui takakautta ja melkein kaikki tytöt lähti hysteerisenä sitä vastaa ulkopuolelta saartaen sen sitten ihan täysin. Iso kirkuva teinityttömassa, josta näkyy vaan ylösojennettuja käsiä iPhone kädessä kuvien räpsimistä varten ja kun se viimein saadaan tungettua sisään parkkihalliin, niin kuulin kuinka moni kirkui, että "mä koskin siihen" ja "mä sain halata sitä".
Huhhuh, on tollanen varmaan 12-vuotiaalle pojalle välillä rankkaa ja hämmentävää.

Mutta niin, tässä kuvia mun lahjoista. Tavarallisia lahjoja sain yllättävänkin paljon, mikä oli kiva, sillä noi kaikki astiat sun muut on oikein kivoja, vaikka niitä en sinällään ihan vielä tarvitsekaan! Rahaa tuli siis yhteensö joku 1300e, mistä 400e oli annettu jo etukäteen muutamilta niiltä ihmisiltä, jotka ei päässeet paikanpäälle. Lisäks sain lahjakortin sekä Timanttisiin että Kultajouseen ja levykauppaan :)



Tää muki on noilta mun parhailta kavereilta yhteinen lahja :) Antoi ne sitten vielä erikseen omatkin:

Vasemmalta oikeelle on kasvonaamio(kai?), suihkugeeli, käsivoide ja deodorantti :) Kaikki tosi hyväntuoksusia! :D
Tää on ihan älyttömän ihana! 
Tollanen joku Iittalan rasia meidän tuttavaperheeltä :) Sisällä oli viisikymppinen.
Naapureilta :)
Äitin serkulta ja sen vaimolta :) Päätin just et alan kans kerään noita mariskooleja :D
Tää on mun tosi hyvältä koulukaverilta, joka kuuluu kans kavereiden parhaimmistoon :) Tota taskumattia se ehdotti aluks vitsillä, mutta näköjään se hankki sen sit oikeesti :D
Mummilta, joka asuu Levillä ja vaarilta :) Ton lisäks ne siirtää mulle kai vähän rahaa :D
Iskän serkulta ja sen perheeltä :)
Mummilta ja ukilta tällänen seinäryijy❤
Tänään sitten laitoin kaikki mun saamat ruusut kuivumaan ylösalaisin, niin ne säilyy pidempään :)


Ja pitihän lahjarahoja jo vähän käyttää, joten käytiin tänään Hetan kanssa keskustassa ja otin ton kolmannen korvareiän. Päätin nyt kuitenkaan olla ottamatta vasempaan korvaan toista reikää kun mietin vielä jos alkaisin venyttää sitä.


Matkaan tarttui housut Seppälästä, 34,95e
Tän ostin samalla Anttilasta kun oltiin Isacia kattomassa koska oli tarjouksessa kolmella eurolla ja oon halunnu jo pitkään nähdä tän :)
Ja huomenna käydään iskän kanssa kattomassa mulle uutta läppäriä kun toi vanha nyt ei oikein suostu käynnistymään enää :(

Tästä postauksesta tuli vähän pitkä, mutta ainakaan tekstiä ei toivottavasti ole liikaa? :D

3 kommenttia:

  1. Tosi kiva blogi, liityin lukijaksiki!:) Käy toki kattoon minunki blogi ja lukijaksi saa liityyä:)

    http://jjjeennnaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista