14.7.2013

Kaunis kesäinen viikonloppu

Mulla on koulun alkuun asti jokanen viikonloppu ihan täynnä menoa, mikä on kiva koska en oo sellanen ihminen joka jaksais istua paikallaan. Rentoudun parhaiten tekemällä kaikkea hauskaa, niin jaksaa sitten mennä töihin. 
Viime vuonna mulla sentään oli tuolla työpaikalla kaveri, jonka kanssa sain jutustella, mutta nyt mulla ei oo siellä ketään kaveria, eikä se mun tänhetkinen pari oo kauheen sosiaalinen, joten joka päivä on vain minä ja radio ja musiikki. Olenkin jaksanut päivät tunti kerrallaan taukojen voimalla ja ajattelemalla, että kyllä sieltä se viikonloppu tulee.
Jos en muuta ole tosta työstä hyötynyt (siis rahan lisäksi) niin ainakin tiedän ettei musta tulee puutarhuria.
Tämäkin viikonloppu oli yhtä menoa.

Lauantaina
käytiin porukoiden ja siskon kanssa Turussa. Vierailtiin Turun linnassa ja Turun tuomiokirkolla ja kierreltiin muuten vaan kaupunkia.



Toi Jeesus on ilmeisesti 1500-luvulta!


Narnia, here I come.


Äiti löysi meille säilytyspaikan. Meidän piti yrittää näyttää vakavilta; Heta ei onnistunut.


Kompassi ja kalenterikeppi, en muista miltä vuodelta mutta vanhoja!



            







  
















Sunnuntaina 
eli tänään käytiin mummilla syömässä kun se on muuttamassa Lappiin. Käytiin läheisellä pellolla kuvailemassa.





Mummilta menin suoraan mun kaverille. Meidän piti mennä kuvailemaan metsään, mutta koska tällä kertaa ei näkynyt paidattomia miehiä niin ei me kuvia saatukaan :D
Mutta takasinpäin mennessä poikettiin hevosaitauksen läpi ja saatiin seuraa.







Noi hevoset oli mun kaverin Aneten (jolla on kanssa blogi täällä) naapurin hevosia. 
Mä pelkään hevosia ihan valtavasti. En tiedä mistä se pelko on tullut, mutta kai se vaan johtuu siitä, että ne on niin isoja. Sain kuitenkin muutaman kuvan vaikka en niihin ollenkaan uskaltanut koskea. Toinen syy, etten koskenu on myös se, et oon niille tosi allerginen. Ton jälkeenkin aivastelin muutamaan kertaan...

Että sellanen viikonloppu. Huomenna alkaa kolmas työviikko, jonka päätteeksi pääsen viikonloppuna kavereiden kanssa Jämsään 

4 kommenttia:

  1. en oo iha varma mut taisin nähä siut bussipysäkillä ku oon tampereella käymässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos keskiviikkona näit niin hyvin mahdollista et se olin mää :D olisit tullu morjestaan :)

      Poista
    2. juuu keskiviikkohan se tais olla :D oisin tullukki mut en uskaltanu ku en ollu varma et olitko se sie :D

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista