5.11.2013

Robin Hankasalmella 2.11.13


Olin siis jälleen Robinin konsertissa mun siskon kanssa. Musta tuntuu ettei ihmiset kohta enää usko mua et "pikkusisko se fani on". Joopa joo :D Mut anyway!


Anteeksi surkea kuvanlaatu, mulla ei ollut kameraa mukana, joten kaikki kuvat on kännykältä, kun tällä nyt kirjotan tän päivityksenkin... 
Robin esitti pääasiassa biisejä uudelta levyltään, mutta kyllä se vetäsi myös Haluun sun palaavan, Kaunis luonnostaan ja tietenkin Frontside Ollie :D
Sit keikan jälkeen viä päästiin fanitapaamiseen :) Sain siltä halinkin!




Kiva virnistys mulla! Täytyy sanoo ettei oo kyllä multa kaikkein onnistunein kuva, näytän ihmeen leveältä kaiken lisäks...

Kuva on siis täältä: 
http://www.robinmusic.fi/kuvat/galleriat/hankasalmi-2112013

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti