28.6.2014

Minä vuosien varrella

Kuka muistaa kun lupasin tehdä "minä vuosien varrella" -postauksen? Ei se mitään, en mäkään muistanut! Mutta hei katsokaa, nyt olen saanut tänne koottua itsestäni jotakuinkin säädyllisen näköisiä kuvia, joita löysin koneelta. Koneella ei juurikaan ollut kuvia siltä ajalta kun olin alle kouluikänen, koska sillon vielä kehitettiin kuvia :D Alunperin tää muistaakseni kulki nimellä "tyylini vuosien varrella", mutta mun tyyli oli suunnilleen sitä yhtä ja samaa aina lukioon asti... No mutta tässäpä näitä hassuja muutama!



Vuosi 1997 eli oon vähän vajaa kolmevuotias. Mun vieressä on mun yksivuotislahjaks saama nalle, jolla on ehkä maailman kekseliäin nimi: Pupunalle. Nimi tulee siitä kun sen on nalle (loogisesti) ja sit sillä on puputohvelit ja se piteli pupua tassujensa välissä. Se pupu tosin on nykyään jo lähtenyt irti. Ja vieläkin Pupunalle on mulla tallessa, se nukkuu mun kanssa joka yö!


Sitten hypätäänkin jo vuoteen 2005, eli oon täyttämässä (pikainen kuumottava päässälaskutoimitus) 11 vuotta. Mulla vaan ei ollu YHTÄKÄÄN kuvaa tolta väliltä koneella. Katoin läpi mun oman kovalevyn, mun vanhempien kovalevyn, koneen muistin, siis oikeesti kaiken mitä vaan keksin... Eikä löydy! Mutta tää on otettu Lomakeskus Revontulesta, jossa oltiin sillon Antti Tuiskun keikalla. Oltiin sillon mun siskon kanssa tosi kovia faneja! Saatiin siltä nimmaritkin seuraavana aamuna kun törmättiin siihen hotellin aamupalalla!
P.S Nimmari on vieläkin mun huoneen seinällä! Vaikken enää kova fani olekaan.


Vuosi 2008, oltiin kesällä Rodoksella. Leikkasin etuhiukset muistaakseni ennen seiskaluokalle menoa. Tässä olen siis juuri seiskalta päässyt. Muistaakseni... Eipä tästä sen enempää kerrottavaa, mä ja mun sisko :D


Kesä 2009, mun rippijuhlat eli oon täyttämässä 15v. Sain värjätä hiukset ekaa kertaa ennen noita juhlia, tosin vain suklaanruskeilla ja blondeilla raidoilla. Oli ne kyl kivat :) Vaikka noi etuhiukset sai mun näyttämään aivan järkyttävältä!


Tän muistelisin olevan syksyltä 2010, eli oon just alottanu lukion. Olenpas kultakutri, hihhiii.


Vuosi 2011. Olin ruinannut äitiltä jo pitkään lyhyitä hiuksia, mutta äiti ei jostain syystä innostunu niin radikaalista muutoksesta, joten leikattiin vaan puolet pois ja värjättiin tummat. Ero on vuodessa suhteellisen huima!


Vuonna 2012 lukion tokan keväällä leikkasin vihdoin ja viimein lyhyet hiukset ja uskalsin alkaa olla tyyliltäni enemmän sitä mitä halusin. Yläaste vaan on suoraan sanottuna niin perse paikka, että jos oot vähänkään ujompi etkä niin sanottu "suosittu", ni sut potkitaan heti jalkoihin jos oot erilainen. Tai no sähän oot jo erilainen, koska oot "nolo hissukka", etkä yritä koko ajan varastaa poikien huomioo kikattamalla ja kiusaamallla niitä jatkuvalla syötöllä. Katkera sävy tekstissä? Ei toki. Moni varmaan voisi olla mun kanssa eri mieltä tästä, mutta sanokaa mitä sanotte, yläastehierarkia on aivan järkyttävää paskaa. Se voi tuhota monen nuoren elämän. Okei nyt alkaa mennä ohi aiheesta, tästä tulee kohta kasvatusvalistus :D Mut hei onhan se hyvä saada ihan asiaakin tähän postaukseen.


Lakkiaisiin, eli kevääksi 2013, hiukset oli ehtiny kasvaa jo turhan pitkiks, joten vetäsin ne ihan lyhyiks. Tästä alkaa melkein enemmän tulla hiushistoriaa! Mutta samapa kai tuo.


Alkutalvesta 2014 leikkasin sitten taas uudemman kerran lyhyeksi, vaikka en ihan niin pätkäksi mitä lakkiaisiin. Värjäsin myös tummaks ja oli muuten eka kerta kun värjättiin koko pää! Aiemmin on ollut vaan raitoja.
P.S En edes yritä saada tätä kuvaa oikean kokoiseksi, koska tässä on jo nyt oudot mittasuhteet, joten repisin vaan pääni irti ja sitähän ei kukaan halua, eihän...?


Ja tässä aikalailla viimeisin julkaisukelpoinen kuva! Eli tää on otettu noin kuukausi sitten meiän opiston päätösjuhliin valmistautuessa. Välillä on kiva leikkiö osaavansa olla tyttömäinen! :D

Mutta siinäpä mun muutos 90-luvusta tähän päivään! Tyyli on ollut tyttömäistä ja poikamaista ja jotain siltä väliltä. Hiuksissa on ollut tummaa ja vaaleeta, lyhyttä ja pitkää. Mitä mieltä ootte? :)

2 kommenttia:

  1. Oot tosi kaunis! :) sulle sopii mun mielestä paremmin lyhyet kuin pitkät hiukset :) sun blogi on kiva ja tykkään lukee sitä. Jatka samaan malliin!

    VastaaPoista