27.3.2014

Haaste - Päivä 2, 26.3.13

//EDIT: Mitä ihmettä, mun piti julkaista tää jo aikoja sitten mutta ilmeisesti netti päätti taas vittuilla mulle.


AAMU & NAAMA


Ei kyllä paras kuva musta mutta menköön. 


HIUKSET


Hiukset oli puolet päivässä pipon alla koska aamulla tuli kiire niin en ehtinyt käydä suihkussa!


RUOKA



Ainoo ruokakuva mulla oli meidän puolivalmiista kääretortusta...


TÄRKEINTÄ

Aurinko paistoi, oli suht lämmin ja lähdin kavereiden kanssa Tampereelle!


PÄIVÄ


Katseltiin valmiita opiston ja radiofestareiden mainoksia.


ILTA 


Menetin mun karaoke neitsyyden. Ihana asento ja tosi hyvä laatu....


PÄIVÄN KUVA


Olin aikalailla koko päivän ärsyyntyny mut onneks ilta pelasti!

Päivän kohokohdat oli se ku pääsin kavereiden kanssa ja illalla olin pubissa viettämässä aikaa kavereiden kaa! Oli superhauskaa Jyrin kanssa raahata pöytä ja tuoli asuntolan pihalle toiselta puolen koulun pihaa keskeltä mettään jostain navetasta :D 
Aamu ja päivä tosiaan meni vittuuntumisen merkeissä koska aamu alko huonosti mut iltapäivä kavereiden kaa oli hauska ja ilta pubissa tosi hauska!

P.S Mä todella pahoittelen kuvien laatua...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti