25.2.2013

A strong woman is one who is able to smile this morning like she wasn'tcrying last night

Pyydän _jälleen kerran_ kamalasti anteeksi, etten ole kirjoittanut pitkään aikaan. On vähän stressiä ja väsymystä ilmassa ja kaikenlaista on tapahtunut niin ettei oikein löydy innostusta ja jaksamista keskittyä blogiin, kun oma hyvinvointi menee kuitenkin edelle. Vaikka ei täällä olekaan kun ehkä se kymmenen lukijaa :D Mutta kyllä mä tästä vielä tsemppaan ja uudistan jossain vaiheessa taas tän mun ulkoasun kunhan toi blogger nyt antaisi sen vaihtaa... Monta kertaa oon kokeillu eikä vaan vaihdu vaikka kuinka tallennan. Muilla samanlaisia ongelmia? Ehkä uudet lukijatkin sitten uskaltaisi tulla kun ei oo niin synkkä ja luotaantyöntävä :D Mutta tämä nyt on tällänen pikavisiitti kännykällä täältä sängynpohjalta josta en oo viä jaksanut nousta lukemaan YO-kirjotuksiin...
Tähän loppuun viä muutama kuva ettei ihan tylsäksi selittämiseksi mene. Osa on vanhoja kuvia, osa uudempia.
Viimeinen kuva on itseasiassa mun kaverin ottama, mutta laitetaan nyt kuitenkin.

























6 kommenttia:

  1. oot jotenkin tosi sulosen näkönen, aaw :3

    VastaaPoista
  2. Tuo banneri on mieletön, jäin vaa tuijottaa sitä sillai wauuu :-D ja sun kuvat on kivoja, mutta vois olla hitusen isompia niin ei tarvis hirveesti tihrustella! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) banneri on tosiaan mun siskon ottama niinkun tossa uusimmassa tekstissäni mainitsen ;)

      Poista
  3. oot ihan supersulone c:

    http://soapbubblee.blogspot.fi/

    VastaaPoista