25.3.2014

Haaste - Päivä 1, 24.3.14

Yritin näitä kuvia kuvailla järkkärillä mutta totesin, että se on ihan hullua, joten päädyin siihen, että teen nämä päivitykset kännykällä. Siksi kuvien laatu ja koko on mitä on eikä tekstiäkään voi asetella oikein, mutta korjaan asian heti kun pääsen koneelle jos nyt joku tän tekstin ennen sitä sattuu lukemaan :D // EDIT: Kuvat ja teksti korjattu
Ja tää on nyt eiliseltä koska illalla kun aloin tätä tehdä niin nettiyhteys päätti näyttää mulle keskisormea.

AAMU

Aamu meni lagatessa ja pakatessa, koska olin lähdössä takasin opistolle viikonlopun jälkeen.


NAAMA

Ja tärähtänyt naama. Piis evribadi.

HIUKSET

Tää hiukset-osuus on mun kohdalla ehkä vähän turha ku ne on joka päivä samallalailla tai sit pipon alla :D


RUOKA

Unohdin kuvata mun lounaan ja päivällisen mutta ruokaa ne kuivatut omenatkin on!


TÄRKEINTÄ

Tärkeintä tässä päivässä oli teatteritreenit koska meidän näytelmän ensi-ilta lähestyy uhkaavasti! Enää kolme viikkoa...


PÄIVÄ 

Piristin mun parhaan kaverin päivää tiputtamalla sen postilaatikkoon kirjekuoren, jossa oli tollanen hieno elämänohje-magneetti.



ILTA
Teatteritreeneistä tämäkin kuva, oltiin siellä iltakymmenen asti...

PÄIVÄN KUVA
Päivän kuvan kuuluu olla aurinkoinen koska eilen aurinko paistoi koko päivän, ainakin täällä!


Sinun täytyy kertoa päiväsi kohokohdat ja kuulumiset.

Mun päivä oli aika perus, joten siinä ei ollu mitään erikoisia kohokohtia mutta voisin sanoa, että osteopaatilla käynti ja teatteritreenit. Osteopaatti sanoi että mulla oli kuulemma selässä yksi nikama jotenkin väärällä paikalla ja pallea oli kaiketi hieman kireä ja selästä jotkut lihakset tiukalla :D
Päivä meni ihan pirteissä tunnelmissa juurikin sen takia, että aurinko paistoi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti