17.3.2013

Kuvailua ja yleistä höpinää


Sisko :)


Sisko otti omista kynsistään kuvan :D

Olenpas nätti, kerrassaan...



Sisko otti





Siinäpä teille vähän kuvia meijän aamuselta kuvausreissulta kun käytiin siskon kanssa läheisessä leikkipuistossa ja sen ympäröimässä metsässä :)
Ja kaikkihan on niin täydellisiä mestariteoksia, että ihan Picassokin kalpenee. Paitsi, että Picasso oli kuvamaalari.... Hm.
No eikun totta puhuakseni, olen kyllä ihan tyytyväinen näihin otoksiin vaikka parantamisen varaa vielä on! Ja siis mitä tota kuvasaldoo kattelin niin kyllähän sitä tuli otettua yli sata kuvaa, että tässä on vaan nää parhaimmat/hauskimmat.
Huomasitte varmaan, että sain vihdoin aikaiseksi uuden bannerin! Mitäs olette mieltä siitä? :)
Kuva on mun siskon ottama ja oli kyllä niin hieno et oli pakko laittaa tohon banneriin, joten kaikki kunnia sinne vaan!

Asiasta muumihaulikkoon. Oon ollu kamalan väsyny viime aikoina, mikä johtuu varmaan kirjotuksista aiheutuvasta stressistä. En oo lukenu ollenkaan tarpeeks ja oon hyvin pettyny itteeni kun oon feilannu mun lukusuunnitelmassa. No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Alitin riman äikän tekstitaidossa, josta tuli alustavia pisteitä vaan 8... toivon, että ytl:n valtiaat nostaa niitä vielä! Ja toivon, että essee meni edes jotenkin hyvin, kun olin sinä päivänä vielä puolittaisessa mahataudissa, koska juuri mun onnekseni minä olin oksennustaudissa koko edellisen päivän. Saatiin onneks lääkärintodistus, jonka toimitin koululle niin, että se kai sitten vaikuttaa arvosteluun.
Enkku kyllä meni paremmin kun ajattelin! Tai no, mitään aluastavia pisteitä ei oo viä tullut, mutta mitä noita oikeita vastauksia netistä tarkastin, niin aika mukavasti näytti menneen :)
Enää onkin sit jäljellä yhteiskuntaoppi ensi perjantaina ja espanja sitä seuraavana maanantaina.

No, mä lähden nyt nukkumaan, jotta jaksan olla huomenna ahkera abi ja lukea yhteiskuntaoppia oikein urakalla ennen kun lähden koululle tekemään teatteridiplomia :D
Öitä!

4 kommenttia:

  1. Nää oli oikeesti hienoja kuvia! Tykkään kans tosi paljon tosta bannerin kuvasta :) Sulla on tosi mielenkiintonen blogi ja innostuinki selailemaan ihan pitempäänki tätä :)

    http://riikaneleganssi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Onko sulla tumblia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo, ainakaan viä :D oon kyllä miettinyt josko sellanen pitäis tehä mutta en oo viä ainakaan saanut aikaseks :D instagram kyllä löytyy nimellä LizzEmmy :)

      Poista