11.5.2013

Haaste

Joo anteeksi, etten ole saanut kumpaakaan videoo tänne mutta mulla on ollut kamalasti kiireitä ja kun yks päivä yritin saada sitä teatteridiplomia niin huomasin, että se oli jotenkin ihmeellisesti viallinen... Joten yritän selvittää mikä sillä on ja katsoa saanko sen toimimaan...
Ja my day tulee heti kun saan sen editoitua!
Mutta jotta ei tule liian pitkää postaustaukoa, teen haasteen, jonka sain Oonalta! :)

 
OHJEET!

1. Jokaisen haastetun pitää kerto 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen. 
3. Haastajan pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


Eli ekaksi siis 10+1 faktaa minusta

1. Pelkään vähän ukkosta, mutta samaan aikaan se on niin upeen ja mahtavan näköstä ettei sitä voi kun ihailla ja kunnioittaa
2. Jos innostun väittelemään jonkun kanssa jostain asiasta, alan helposti huutaa liikaa
3. Teen läheisteni ja kavereideni puolesta melkein mitä tahansa
4. Joskus sanon liikaa asioita ennen kun ehdin ajatella
5. Oon laiska koulutehtävien suhteen (kukapa ei?)
6. Mulla on mun mielestä hyvä itsekuri ja itsehillintä
7. Oon liian yllytyshullu
8. Haluaisin joskus ehkä 4 lasta ja kissan
9. Mun lempiväri on violetti
10. Kävin vielä 10-vuotiaanakin koulun jälkeen tarhassa, koska äiti ja iskä ei uskaltanut jättää mua yksin kotiin.........
11. Vihaan leipäkakkua ja pinaattikeittoa yli kaiken, mutta mitä tahansa muuta melkeinpä syön



Haastajan 11 kysymystä



1. Lempiblogis?
Hmm, hankala sanoo yhtä mutta tykkään Essin, Tiinan, Juuson ja Svanten blogeista :)

2. Kameras?
Nikon D3100

3. Parasta sun blogissa?
En mä osaa sanoa! :D Kirjotan novelleja sillon tällön ja oon tyyliltäni vähän erilainen?

4. Kauhein tyylimoka?
En mä oikein osaa sanoo, ku teen niitä itekin varmaan yhtenään ku en oikein tosta muodista tiedä, mutta varmaan se perus sukat ja sandaalit :D Tai shortsit ja korkeavartiset sukat!

5. Lempiasustees?
Öö, joku huppari varmaan. Tai mun liivi!

6. Minne haluaisit matkustaa seuraavaksi?
Iso-Britanniaan

7. Onks sulla sukkia jalassa nyt ?
On

8. Lakkaatko usein kynsiäs?
En mä kauheen usein enää

9. Pituutes?
164cm

10. Miten käsittelet hiuksias aamuisin?
Suoristan, koska omistan luonnonkiharat ja näyttäisin varmaan lampaalta ilman tätä toimenpidettä. Ja sit saatan laittaa vähän vahaa ja/tai lakkaa

11. Oliks tylsät kysymykset?
No, ihan jees

 
Mun kysymykset

1. Mitkä ovat aamurutiinisi arkiaamuisin?
2. Kuka sai sinut viimeksi nauramaan?
3. Minkä elokuvan kävit viimeksi katsomassa leffassa?
4. Minkälainen olisi unelmiesi talo?
5. Pidätkö kauhuelokuvista?
6. Lempi Disney-hahmo?
7. Paras lapsuusmuisto?
8. Kuinka monta kymppiä on viimeisimmässä
todistuksessasi? Entä nelosta?
9. Jos äitisi kertoisi nyt, että saat pikkusisaruksen, miten reagoisit? Haluaisitko tytön vai pojan?
10. Onko sinulla lävistyksiä? Mitä? (Korviksien lisäksi)
11. Mäkki vai hese?

Haastan:

Tiinan
Roosan
Applemurmelin
Emmin

Mulla ei oo ihan 11 ihmistä haastaa, mutta tän saa tehdä kaikki halukkaat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti